kaizer Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Hei! Det lekker kjøleveske og motoren blir varm. Greier ikke å se hvor det kommer fra. Hvor skal jeg begynne????? :hvaskjera Hilsen Roger Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladd Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hei! Det lekker kjøleveske og motoren blir varm. Greier ikke å se hvor det kommer fra. Hvor skal jeg begynne????? :hvaskjera Hilsen Roger Hei! På MX6'en jeg hadde var det vannpumpen som hadde røket. Du vil ikke se at det lekker pga. dekselet som sitter over. Vannpumpa sitter på høyre side nede, kan være litt "prosjekt" å bytte denne. Mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har hatt en røket vannpumpe jeg også..Da renner væska fritt ut av et lite hull på pumpa Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har hatt same problem med vannpumpa, jeg også. clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hei! Det ser ut som jeg har hatt flaks. Var borte hos en flink mekaniker i går, og det ser ut som hele problemet er at pakningen på påfyllingslokket var sprukket. Masse veske hadde forsvunnet, så han fyllte opp og etter det så går det helt fint. Nytt lokk er bestilt hos Mazda. Bilen kommer til å bli å se i gatene i Oslo i fremtide :( da jeg dessverre må selge den til fordel for en 50ccm Scooter yodude . Skal åpne en ny stor Narvesen (masse bilblader :D) kiosk her i Haugesund nå på fredag, så da får jeg være litt fornuftig frem til det viser seg om det blir no $ av det. Takk for svar! -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg