KinG^KaoZ Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Driver å setter sammen et aldri så lite anlegg her, men på spilleren så ser det ikke ut til å være utgang til et slikt signal som skrur av og på forsterkeren. Men det står "Power Antenna"; kan jeg bruke den? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 jepp, du kan bruke den.. Den er sikkert blå eller blå/hvit? Uansett kan du bruke den... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Den er bare blå, skulle egentlig være blå og hvit. Men jeg prøver med den jeg, så får vi se hvordan det går. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg