Dr_S Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Tror jeg hadde driti i å kjøre i den hastigheten der på vått føre... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 (endret) Bugatti Veyron har vist keramiske bremser. Det med RWD og 4WD på superbilar, det hadde vore interresant med ein test om det. Eg likar betre utsende på Lamborghini Gallardo og Miurcelago, sjølv om dei ikkje er samanliknbare med Veyron. Det med CCX vs Veyron, då er eg ikkje sikkar på kva som hadde vore raskast. CCX har ein V8 motor og eit chassi i karbon. På CCX oppgir dei toppfarten til over 400 km/t, og den har 1018 hk. Endret September 9, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffseff Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 I en av de siste TopGear episodene hadde de jo drag-race mellom Bugatti Veyron og McLaren F1, og sistnevnte mener eg å huske kjørte fra Bugattien i starten. Så for å klare 0 - 100 på 2,5s må det spesielle forhold til... Men sinnsvakt rask bil da:P digger når "Captain Slow" i TopGear kjører opp i 407 uten å svette nevneverdig:P Siter # Mercedes Benz 190e 2.3 8v # # Mitsubishi Eclipse 2,0 1994 # solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Flere biler tar bugatti fra 0-100, men fra 100-200 blir de liggende langt bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg