KennethB Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Så godt som ferdig nå.. Litt småpuss igjen bare... :) Jonny har tilbrakt noen timer i Epa'n min i helga, og det begynner å spille ganske så greit. :) :magic Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Ser skikkelig bra ut dette! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 att bilen din spiller "ganske" bra er å underdrive synes jeg kenneth,var noen som fikk seg en a-ha opplevelse på lyd i helga tror jeg...ansikts uttrykket på folket når vi satte på "den du vet" med celine dione var like morro å¨se vær gang...hehe....helt klart den råeste bilen jeg har hørt i år.... :thumb Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 He he... Var noe av det kuleste jeg har vært med på på lenge!!!!!! Satt i en time og hørte på musikk etter at du dro... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hei! Det ser meget bra ut. Lykke til begge to. Gleder meg til å høre på bilene. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 He he... Var noe av det kuleste jeg har vært med på på lenge!!!!!! Satt i en time og hørte på musikk etter at du dro... :) Artig me go lyd, vet du.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg