MSpeed Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Har ikke rørt photoshop på over en måned nå så jeg starter ganske lett. dette er ikke en av mine beste tegninger, men jeg likern. har heller ikke brukt så mye tid, ca 4-5 timer. er endel ting jeg er litt misfornøyd med så får se om jeg kan fikse dem senere. håper noen likern Takk til AJ82 som ga meg lov til å tegne bilen hans Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hm... Litt hastarbeid eller? Linjene er ganske hakkete ved døren, kan kanskje være at bildet har blitt krympet? Men, det var jo en helt ok tegning, ikke dårlig, men heller ikke ekstrem slik som en viss RX-8 jeg har sett;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 hehe, tror Jeg tror jeg vett hvilken bil det er! ;) :) bra tegning! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 jah. var et ganske hast arbied ja. tror jeg aldri har brukt så kort tid på en tegning før. linjene skjønner jeg ikke hvorfor ble så hakkete, ser perfekt ut i ps. må ha skjedd når jeg lagra bildet eller no. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 hehe, tror Jeg tror jeg vett hvilken bil det er! ;) :) bra tegning! der er ikke så rart.. siden han har sakt hvordan bil det er å hvem som eiger den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 :wave ti tegn :wave Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 der er ikke så rart.. siden han har sakt hvordan bil det er å hvem som eiger den;) Tror kanskje han reffererer til den RX-8en jeg nevnte... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hvilekn RX8? Vil se! Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 har bare tegnet en RX8 så det må da bli denne det Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Oioioi^3 :) Nesten så jeg må si det er den mest realistiske tegningen jeg har sett. Nydelig resultat! Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg