Audimaaan Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Noen som har noen bilder av disse i 19" på en s3/a3?Og hvor man får kjøpt de. Noen som har noen formening om hvordan det ville gjort seg eller noen andre tips. Felgene skal sitte på en rød s3. Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Noen som har noen bilder av disse i 19" på en s3/a3?Og hvor man får kjøpt de.Noen som har noen formening om hvordan det ville gjort seg eller noen andre tips. Felgene skal sitte på en rød s3. Skal ligge et bilde av en grønn A3 med 19" a8 rims her på forumet. Tror tråden het ett eller annet med sommerhjul eller sommerfelger eller noe. var i alle fall masse folk som la ut bilder av bilen sin der med sommerhjulene montert. Personlig hadde jeg sett for meg at det ville bli fetere enn det det var. Den A3'n det er snakk om har vært innom jobben her et par ganger, og jeg likte den bedre med de 18" han hadde på før. Men, hver sin smak. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg