fribbern Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hvordan kan jeg vite hvor mye jeg kan senke bilen min? Tenkte kun senkefjærer. Får felger nå til uken, og vil jeg også senke:) Hvem forhandler senkefjærer og priser på noe slikt? Er det vanskelig å bytte fjærer selv? (lite makaniske ferdigheter) mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Forhandleren din kan helt sikkert hjelpe deg. Men er helt sikkert noen andre her som også kan hjelpe deg ;) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 http://www.powerzone.no har senkesett til din for ca 2500,- Hvis du ikke har så gode mekaniske ferdigheter er det vel best å la fagfolk gjøre det..... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg