Vidar Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Noen som eier den ladan wounderbjarne edt ??? (for de som leste pyton før bladet ble ræva..) Evt har bilder av den.. Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hvor går den? Så en styla lada når jeg var i kragerø. Har laget en post om den men det var nok ingen som visste. Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hvor går den?Så en styla lada når jeg var i kragerø. Har laget en post om den men det var nok ingen som visste. Så den på Kolbotn, og senere utafor Ski (kjøpesentret) Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 For et par år siden sto det en slik blodharry lada utenfor kollevold når vi var innom for å handle. Men har ikke sett den siden Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 jeg så en (den) på shell i ski for en uke siden.... den var feet azz og gjennomført hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det var vel ikke en lyseblå en, med wunderbjarne lakkert på panseret?? Kjenner isåfall tidl. eier av denne... Har dessverre ingen bilder. Gikk i kristiansandsområdet for noen år siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg