EmmaNorway Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Det kan du finne ut, hvis du tar deg en tur i sørlandsparken på lørdag. Der har Emma en ESPL konkurranse, samen med Gatebil`s arrangement. Dette er ikke, til å forvesles med dB-drag, en konkurranse hvor det spilles en tone i 2 sekunder. Men det spilles musikk i 15 sekunder. Stikk innom før kl 12.00 og meld dere på. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Jeg skal en tur bort, vil se bilen din, og kanskje få lov til å få en liten lytt. Blir moro å se hvordan ESPL konkurransen er. Man spiller høyere i dB Drag, men ESPL stiller meget strenge krav til utstyret. Her skal det tross alt håndteres dynamikk, ikke bare sinuser. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg