raz Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hallo dette er det jeg skal montere i min golf 2: FORSTERKER: http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=SRx3&PHPSESSID=b292a2b473e5d50bb852ae52ffbedb58 KABELKIT http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=14000&PHPSESSID=b292a2b473e5d50bb852ae52ffbedb58 SUBB 1*12 1000w 500rms (En raptor) kjøpte den av en kompis den slår sykt bra men vet ikke noe mere om den 1*12 JBL 500W 150rms 4ohm,Vet ikke så mye om denne heller SPILLER Boss RDS-3130mp3 Active black matrix display Subwoofer output 5volt preamp outputs wirles remote controll loudnes,fader and balance controls dual RCA outputs PLL synthesized FM tuner RDS Seperate bass and trebel controls Aux/mobile video input 18 station present mp3/cdr/cdrw compitabel ++++ MEN mangler HØYTALERE ,FRONT Å BAK!!!! Hjelp meg med å finne noen til pris under 2000!!! Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Kjøp kun høyttalere foran! Da får du mye mer for pengene samt bedre lyd. Skulle du mot formodning merke du at du trenger noe bak senere så kan du alltids spe på med etpar ok koaxer somikke koster skjorta. Hvor store skal høyttalerne være? 4, 5.25, 6 eller 6.5"? Infoen om subene sier fint lite. Hvor mange Watt den tåler sier ingenting om elementets egenskaper. Linker, nøyaktig navn eller bilder er mye mer nyttig. Skal du ha to ulike suber i en og samme installasjon? Lydmessig katastrofe er det som slår meg her... Spillern er ike allverden. Her bør du seriøst vurdere noe som står i stil med Audisonforsterkern. Den fortjener et mye bedre signal enn det Boss spillern evner å gi. Ikke ta dette som noe negativ kritikk, heller som vennligsinnede råd og retningslinjer fordi jeg ønsker trommehinnene dine alt godt :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 først må jeg få gratulere med valget av forsterker. 1.to forskjellige subber i en og samme innstalasjon??? høres ikke bra ut nei. 2. du har kjøpt en 3kanals forsterker så jeg regner med at du skal ha ett sett høytalere og a disse skal monteres foran(sier du 6*9 bak så skriker jeg) for 2000kr fins det mye morsomt å velge i http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10117&PHPSESSID=b292a2b473e5d50bb852ae52ffbedb58 eller http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10952&PHPSESSID=b292a2b473e5d50bb852ae52ffbedb58 utover dette er det sikkert mange andre merker men dette er de jeg har mest kjennskap til i denne prisklassen. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hertz har vel også noe som vaker i det prisleiet. Morel Pulse er også snaddersaker du bør ta en kikk på. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Hallo,takk for svarene!!! vurderer en av de høytalerne der ja,blir nokk mest sannsynlig en av de!!! Spiller hva syns dere om denne da? http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=19&id=1255 eller http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=19&id=1256 hva er forskjellen?? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Radioen. Den ene har Amerikans radio/oddetall radio.. Du vil ikke få inn noe på den. Den andre har, som det står, Europeisk radio, den funker. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 en annen ting som er viktig å tenke på om man skal kjøpe for eks en pioneer spiller fra usa er at de kan være enklere utstyrt en her i eurpoa,dette er gjor for å gjøre spilleren billigere, hadde et eksempel her i går, 8600fra usa har ikke de sammen filter og tidskorrigerings mulighetene som i europa... noe som gjør den ubrukelig spør du meg:) men den hadde europeisk radio, den finnes som to utgaver i usa, en som heter 860med oddetallradio og en som heter det samme som her 8600 men europeisk radio. men uten muligheten for å kjøre systemet fullaktivt via spiller......:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 ikke lyg. man får inn p1:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 OT: hvordan er du fornøyd med forsterkeren? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hakke koblet forsterkeren ennda..Mn folk sier den er SUPER!!! Men da funker denne spilleren bra altså? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hakke koblet forsterkeren ennda..Mn folk sier den er SUPER!!! Men da funker denne spilleren bra altså? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Noen andre som har forslag til spiller til en fornuftig pris?? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Spørs hva slags krav du stiller, men jeg mener personlig at designet og kvaliteten på DEH-P77MP er aldeles i toppklasse for hva du får for i underkant av 4 lapper. Audisonen fortjener virkelig såpass signal som denne kan gi, om du må leve på knekkebrød i tre ukers tid for å få råd så er det vel verdt det ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Står jo itj nå pris...tenkte på noe ikke over 2000 Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 En spiller runt 4000k bør du kunne unne deg, lev heller litt dårlig noen dager :P Pioneer deh-p77mp er en svert bra spiller. ellers har jo du Alpine osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg