Mutta Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 har planer om å kjøpe effektanlegg fra cat og ut til lyd demperen. Hvor mye kommer dette på og hvor er det best å bestille. liker å bestiller der folk vet at man får bra vare. og hvor mye må jeg sånn ca ut med. ser på ebay at det er mye som selges billig.. er dette trygt? uansett er jeg ute etter norsk butikk som kan hjelpe meg. MVH Mutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 er det ikke du som ska selle bilen da? på autodb? ha sett på den ama. fin bil mn passer ikke med kvit spoiler. mn mn. litt missunelig er jeg mn:)hehe veit ikke hvor mye den koster jeg. hør et sted:Phehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jk^ Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 halla! tror dem har Reactive catback set på powerzone.no er det 92-95 BH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 halla! tror dem har Reactive catback set på powerzone.no er det 92-95 BH? Jeg har 92mod sedan. er vel ikke det samme da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 åja:Phehe bilde du bruke ligne på bilde ta en som var til salgs av angel eyes. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 snakk med jacob på http://www.auto-supply.no eller ole johan på www.restyle.no! glimrende priser og service! Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg