DFR Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 skal lage styling så jeg trenger ikke fanger bak! lager selv! men brukte du lang tid på dette da?? klarer jeg å skifte front på 3 måner?? det klarer du fint på 3 måneder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 det var fint å høre! da er det vell bare å kjøpe front da! håper det blir bra! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 det var fint å høre! da er det vell bare å kjøpe front da! håper det blir bra! må bare høre, hvor i sverige er dette? og hvor mye må du gi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 det er i østersund! vet ikke helt pris! men d kan jo ikke bli så veldi mye! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vovloturbo Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det koster noen kroner fordi de vet at de får solgt det! forlangte 8500 sek i østersund! Bare og prute i vei fikk det for 7000 sek med intercooler og radiator Med kursen ble 6000 nok! Se etter ting du kan prute på som F.eks dårlig lykteglass og blinklys o.l! Sånne ting kjøper du på biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det koster noen kroner fordi de vet at de får solgt det!forlangte 8500 sek i østersund! Bare og prute i vei fikk det for 7000 sek med intercooler og radiator Med kursen ble 6000 nok! Se etter ting du kan prute på som F.eks dårlig lykteglass og blinklys o.l! Sånne ting kjøper du på biltema 8500?? det er det dyreste jeg har hørt om for 940 front...betalte 3500 for fronten jeg kjøpte og det var inkludert frakt fra stockholm, og nei den var ikke rusta opp og full av bulker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 tror nokk en kan finne noe som er mye billigere ja! men nå hadde jo du med ic å litt annet smotteri å da sikkert! trenger ikke å ta den fineste fronten vettu! kan ta en som lakken er slitt på å slikt får d skal jo lakkeress alika vell! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 tror nokk en kan finne noe som er mye billigere ja! men nå hadde jo du med ic å litt annet smotteri å da sikkert! trenger ikke å ta den fineste fronten vettu! kan ta en som lakken er slitt på å slikt får d skal jo lakkeress alika vell! bare pass på at når svenskene sier det er "inga rost" så ta det med en klype salt og sjekk godt på innsiden av skjermene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 sant d da! skal nokk klare og finne et bra eksemplar til en rimeli pris! trenger ikke å se etter det aller beste hele tiden vettu! må jo være litt ekstra jobb med d å! å ikke bare og skru det rett på! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 sant d da! skal nokk klare og finne et bra eksemplar til en rimeli pris! trenger ikke å se etter det aller beste hele tiden vettu! må jo være litt ekstra jobb med d å! å ikke bare og skru det rett på! skal nok ikke være noe problem at du ikke får noe jobb å drive med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 det er jo d som er morro! får da blir man enda mere fornøyd når man er færdi! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vovloturbo Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 De forlagte 8500 først til meg ja! De sa at de var så lett å selge! Denne fronten var veldig fin og med turbogrill og alt! jeg ble nesten trist av og skru av fronten fordi bilen var bare litt bulket bak, en skjerm og ny bakluke så hadde bilen vært grei! Svensker er gale! var en 94 940 turbovogn ! Kan være lurt og se litt innover i landet er ikke så mange norsker som handler der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 fikk tips om å se i sunsvall! var vist mye billigere og bedre dær! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Er 960 fronten lik 940 fronten, kan den brukes på 700? Og er det forskjeller åsmodellene imellom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 960 fronten er vell litt rundere tror jeg! er ikke sikker! blinklysene er iallefall anderledes! vis jeg ikke tar feil! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg