Krazy3en Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Kanskje det hjelper å ikke spinne så mye. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har drivakslinger med ledd liggende. Disse er til 16v(100mm) Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har drivakslinger med ledd liggende.Disse er til 16v(100mm) Han har drivakslinger til 16V, men det er fra en 87 mod. Er det forskjell på årsmodeller og størrelse på indre drivledd på golf 16V? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 I går skjedde det igjen...klarte å ryke min tredje indre drivknute på ca.en uke... Begynner å bli bra lei no!! Noen ideer om hvorfor de ryker?? Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 du har satt inn dårlige knuter. dårlig fetta... hard på gassen (turtall og ut med clutch for å rive i veien er lite smart) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 du har satt inn dårlige knuter. dårlig fetta... hard på gassen (turtall og ut med clutch for å rive i veien er lite smart) Hehe...det va jo og en mulighet!!! Mulig knutene har vært litt slitt..... Dårlig fetta er de hvertfall ikke!! Hard på gassen var jeg heller ikke!! Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 du har satt inn dårlige knuter. dårlig fetta... hard på gassen (turtall og ut med clutch for å rive i veien er lite smart) fordi noen ryker et par knuter så er det blitt gjort dårlig jobb, og er en selfølge at han har stått på sperre og ut med clutchen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Er det noen som har noen idèer om hva som gjør at disse ryker?? Noen lager eller et eller annet i diffen som kan føre til at de ryker?? Kan akslingen være for kort eller lang?? Jeg er rett og slett helt blank på hva grunnen kan være til at de ryker!! Så håper på å få noen svar som kan være til hjelp!!! Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.