andrej1 Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Her er da mitt nye prosjekt som jeg hadde tenkt å bruke litt tid på. Det er en Subaru Impeza WRC 2001 modell. Siden jeg ikke har så lyst på rallybil, skal jeg bygge den om til en vanlig gatebil. Få klistremerker og ta bort alle små antenner og luftinntaket oppe (kanskje). Planene ellers er at den skal være rød med svarte detaljer her og der og noen spennende dekaler. Kom gjerne med kommentarer og idé'er til bilen. Her er byggesettet: Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hva med carbon fiber panser og en GT vinge? Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Det blir nok ikke for denne gang.. Dette blir vel mer "sette i gang med å bygge" prosjekt. Neste gang er det bestilling fra hlj.com :peace: Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hvilken farge skal du ha bilen? Kom den i blå eller har du lakka den? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 han sa jo det på første posten da rolfi Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hah.. åja :p wehu.. Me smartey.. haha.. huff :p Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hehe. alle kan se feil :P hehe. spes du virka dæ som. hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hehe. alle kan se feil :P hehe. spes du virka dæ som. hehe Ikke for å fucke opp tråden her nå.. Men... Huh? o_O Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 fargen skal være rød ja :) bilen er nå omlakkert, men skal buret være sølv eller svart?? hmm.. jeg tror kanskje sølv blir best. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 fargen skal være rød ja :) bilen er nå omlakkert, men skal buret være sølv eller svart?? hmm.. jeg tror kanskje sølv blir best. Da viser det ihvertfall godt.. Og det er vel bra.. Har hvitt i skylinen min bare for at det skulle vise litt liksom =) Skyline som i modellbil alså.. Sånn ingen her flyr rundt og tror at jeg har en skyline.. For nei takk du.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hehe.. okei, da kjøper jeg sølv imorra. Nå i mellomtida driver jeg og pusser opp en E36 M3 modellbil som er halvlakka og dårlig til å få en nydelig lakk :) Blir samme rødfargen som subaruen med svarte lister og alt, tror det blir fett. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Dette blir fett! Hva med å fjerne dørhåndtak bak og lakke panseret matt-svart, det tror jeg gjør seg. Pøs på med bilder nå:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Takker! Hmm.. jeg har valgt en annen løsning på bakluka ;) Nå er bilen ferdig lakkert. Resultatet på høyresiden ble ikke så vellykket pga for mye lakk og tørking og før mye lakk igjen, men venstre siden ble veldig bra. Dette er forresten første gang jeg lakker en modellbil med spayboks. Her er løsningen bak: Tynt lag med rød maling får det til å se ut som det er kameleon maling:) Blir det forresten mye bedre med klarlakk oppå? Ellers har jeg såvidt begynt å male gulvet på bilen svart Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, med eller uten spoiler? Jeg synes uten er penest men en Impreza med masse gamp må liksom ha en spoiler. hmm.. Kom med forslag! Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 ha spoiler'n du. da bli det lixom gatebil med litt rally preg over. som ska til på en impreza lixom. du kan jo altids ha gt wing da. som er på hobby land. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hmm.. blir vel kanskje spoiler da:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg