Gå til innhold

Prosjekt: Subaru Impreza WRC Gatebil

Ranger emnet


andrej1

Anbefalte innlegg

Her er da mitt nye prosjekt som jeg hadde tenkt å bruke litt tid på. Det er en Subaru Impeza WRC 2001 modell. Siden jeg ikke har så lyst på rallybil, skal jeg bygge den om til en vanlig gatebil. Få klistremerker og ta bort alle små antenner og luftinntaket oppe (kanskje). Planene ellers er at den skal være rød med svarte detaljer her og der og noen spennende dekaler. Kom gjerne med kommentarer og idé'er til bilen.

 

Her er byggesettet:

 

img87105cf.jpg

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fargen skal være rød ja :)

 

bilen er nå omlakkert, men skal buret være sølv eller svart?? hmm.. jeg tror kanskje sølv blir best.

 

Da viser det ihvertfall godt.. Og det er vel bra..

Har hvitt i skylinen min bare for at det skulle vise litt liksom =)

Skyline som i modellbil alså.. Sånn ingen her flyr rundt og tror at jeg har en skyline.. For nei takk du..

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Hmm.. jeg har valgt en annen løsning på bakluka ;)

 

Nå er bilen ferdig lakkert. Resultatet på høyresiden ble ikke så vellykket pga for mye lakk og tørking og før mye lakk igjen, men venstre siden ble veldig bra. Dette er forresten første gang jeg lakker en modellbil med spayboks.

 

img87113ba.jpg

 

Her er løsningen bak:

 

Tynt lag med rød maling får det til å se ut som det er kameleon maling:)

 

Blir det forresten mye bedre med klarlakk oppå?

 

img87127iz.jpg

 

 

 

Ellers har jeg såvidt begynt å male gulvet på bilen svart

 

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, med eller uten spoiler? Jeg synes uten er penest men en Impreza med masse gamp må liksom ha en spoiler. hmm..

 

Kom med forslag!

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår