andrej1 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Da skal jeg prøve å fikse mer på Subaruen.. Men tenkte å lakke den på nytt, fordi dette ble helt katastrofalt. Funker det å legge bilen i bremseveske? Hvor får jeg tak i bremseveske og er det dyrt? Når dere maler rundt rutene, f.eks svart (listene), åssen får dere det til å ikke male utenfor? bruker dere maskeringsteip f. eks.? Takker for alle tips!! :) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Da skal jeg prøve å fikse mer på Subaruen.. Men tenkte å lakke den på nytt, fordi dette ble helt katastrofalt. Funker det å legge bilen i bremseveske? Hvor får jeg tak i bremseveske og er det dyrt? Når dere maler rundt rutene, f.eks svart (listene), åssen får dere det til å ikke male utenfor? bruker dere maskeringsteip f. eks.? Takker for alle tips!! :) jepp funker med maskeringsteip:P bremseveske funker vel det:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 da må jeg prøve å kjøpe en ny maskeringsteip som ikke slipper igjennom :rolleyes: Funker bremseveske på rutene med lim og? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 da må jeg prøve å kjøpe en ny maskeringsteip som ikke slipper igjennom :rolleyes: Funker bremseveske på rutene med lim og? hmm, du fra lillehammer?:) ikke langt unna da.. hehe. plastik kan reakere på bremse veske da! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Riktig, Lillehammer ja :) Har du et forslag på hva som kan få bort limet på rutene? Men hvis plastikk kan reagere på bremseveske, er det da lurt å få bort lakken med det? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Riktig, Lillehammer ja :) Har du et forslag på hva som kan få bort limet på rutene? Men hvis plastikk kan reagere på bremseveske, er det da lurt å få bort lakken med det? sandpapir! haha. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tja? blir vel ripete og fint kanskje? Er du fra Lillehammer du og? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tja? blir vel ripete og fint kanskje? Er du fra Lillehammer du og? ehm, puss med fint papir til slutt.. ikke på rutan da! ahah. jepp fra lillehammer, el øyer da:) stuslig sted der det ikke skjer noe men.. kjenner du noen fra her?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hehe.. okei. ja, kjenner henrik tennøy og stine :) kjenner du noen fra Lillehammer da? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hehe.. okei. ja, kjenner henrik tennøy og stine :) kjenner du noen fra Lillehammer da? hmm, stine moheim? elns. hehe. hmm, tja.. kjenner da en del.. men kommer ikke på noen sånn i farta. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hallo, kult prosjekt ;) Har selv en Subaru Impreza, men bensinmotor da, og 4x4.. Poster ett bilde (uten "deksel") Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tøft! Jeg har selv lyst på en radiostyrt bil, men det er så dyrt.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hallo, kult prosjekt ;) Har selv en Subaru Impreza, men bensinmotor da, og 4x4.. Poster ett bilde (uten "deksel") sintech gt 10? hehe. har hatt sånn selv.. men solgte den.. å savner den.. skal kjøpe meg en tt-01 tror jeg.. å drifte med:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg