jas Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 flytt felg layeret over brems layeret Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 og klipp ut mellom eikene hvor bremsene synes Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hadde håpet på flere forslag. Helst med blå fargen, men andre farger og felger kan brukes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 litt offtopic! jeg fikk ikke til å lage bremser bak felgen. jeg klippet først inn bremsene så la jeg felgen oppå der. men det gikk ikke. det ble bare slik at bremsene låg oppå felgen. hvordan får dere det til ? gjør det ikke på denn måten.. finn felger som sitter på bil;) så får u med bremsene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg