gtf Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Har funnet en del bilder som nippon selger, ferdig styla hondaer.. Vet dere noe om nippon? Er det noe seriøst? Og hvordan er bilene de importerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Har funnet en del bilder som nippon selger, ferdig styla hondaer.. Vet dere noe om nippon? Er det noe seriøst? Og hvordan er bilene de importerer? jeg driver å snakker med han tore om dagen, har akkurat reservert den sølvgrå de har på siden. De virker meget bra, virker seriøs med det han driver med. Han skal nedover neste uke å hente noen biler sa han, tar med kjerringa og noen venner, og kjører hversin bil opp igjen.. deriblandt den jeg sansynligvis kjøper. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 jeg driver å snakker med han tore om dagen, har akkurat reservert den sølvgrå de har på siden. De virker meget bra, virker seriøs med det han driver med. Han skal nedover neste uke å hente noen biler sa han, tar med kjerringa og noen venner, og kjører hversin bil opp igjen.. deriblandt den jeg sansynligvis kjøper. Er det ferdig fortolla og alt? eller kommer alt det i tillegg til prisene som står på siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Er det ferdig fortolla og alt? eller kommer alt det i tillegg til prisene som står på siden? på den står det 110 000 ferdig registrert så regner med at alt er med. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 på prisene.. var rimeligt og pene biler.. står det noe om km standen på noen av bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 på prisene.. var rimeligt og pene biler.. står det noe om km standen på noen av bilene? den sølvgrå har gått 145. den som står til ukenstilbud har gått ca 163 de jeg vet. noen av bilene ligger ute på autodb også Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Snakket en del med Tore for noen mnd tilbake siden angående import av en Eclipse. Han gjør alt han kan og litt til for at du skal bli fornøyd, så jeg har bare positivt å nevne Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Greit bilene er fine og ferdig stylet osv. men f*** for noen priser de har, orginal honda civic Vti til 160 000 osv. da snakker jeg helt orginalt utseende og motor. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 En på jobben min har kjøpt en lilla Civic fra Nippon... Han blei i allefall fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 En på jobben min har kjøpt en lilla Civic fra Nippon... Han blei i allefall fornøyd! ok, liker den ene Honda Civic coupe LSi.. Lambodører fås med til 5000,- :) vurderer sterkt å kjøpe den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 hvilken er det? jeg kommer til å handle lambo av han etterhvert hvis jeg kjøper den jeg har reservert. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Joda han er forsåvidt seriøs han, men er et helvete å få tak i om det skjer noe har jeg hørt.. Han har jo stive priser da! jeg vil heller råde folkens å handle bil fra http://www.need4speed.no http://www.need4speed.no/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=25 der jeg handlet min bil som var 50,000.- billigere enn på http://www.nippon.no Litt erfaringer med han finner dere her: http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=3637 og her: http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=10951&highlight=tore+kvittem Håper dette var til litt hjelp... Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montana Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Need4speed v/ Per Christian Thaulow. Genial mann som IKKE opererer med stive priser!! Veldig hjelpsom og trivelig kar. Siter `00 Civic VTi Type S `96 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8 `77 Corolla Coupe Ke35 [x]`96 Civic VTI ek4,`91 Accord 2,2i,`87 Carina 1,6 DX,`84 Camry 1,8 DX, `81 Civic SL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Greit bilene er fine og ferdig stylet osv. men f*** for noen priser de har, orginal honda civic Vti til 160 000 osv. da snakker jeg helt orginalt utseende og motor. ???? Har aldri solgt en original Honda Civic VTi til 160.000..... Må være kilometerstanden du refererer til nå.... Den aller dyreste Civic'n jeg har importert leverte jeg til kr 143.000,- - en 1994 Civic VTi i gullfarge. Den var påkostet over 35.000,- bare i INTERIØR (skinn osv...). I tillegg kommer styling, dekk og felger, lakk, stereo +++. Har to stk Civic VTi'er nå, sorte 4-dørs sedaner, den ene helt original, den andre med OZ-felger, ellers original. Ligger på ca 105.000,- ferdig registrert. Alle priser jeg oppgir på mine biler er komplette priser uten tillegg for registrering/tollavgift osv.... Forøvrig beklager jeg til alle som ikke alltid kommer igjennom til meg, men med rundt 50-60 inngående samtaler daglig, 50-100 SMS'er, og 20-30 email så er det dessverre ikke like lett bestandig å svare alle med en gang.... Vurderer sterkt å ansette noen snart til å avlaste litt.... Forøvrig kan jeg benytte anledningen til å takke alle som har vært med å gjøre Nippon mulig. Er en enorm vekst som nesten ikke kan beskrives med ord. :-) Hjemmesiden http://www.nippon.no blir nesten daglig oppdatert, og veldig mye ligger fortsatt på lur. Kan dessverre ikke legge ut alt på en gang, da ville det lett tatt knekken på undertegnede... :-) Hilsen Tore Kvittem - Nippons Sportscar Import. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamHonda Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jeg vil anbefale deg å kontakte Per Christian Thaulow ( http://www.need4speed.no ). Du finner ikke bedre service og priser i dette landet!! Jeg har selv handlet bil av han og har ingenting og utsette på det. Bilen var i topp stand til en pris ingen var i nærheten av å matche. terningkast 6+. Anbefales på det varmeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg