Ane Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Noen som vet om det er mulig å få kjøpt klare glasslykter til T20? Standard glasset er sånn ruglete... Om dere skjønner? Noen som vet hvor, og hva det koster? Så var det hvite blinkers da.... Begynner å bli lei de oransje blinkersa på sidene av bilen noen som vet hvor og hva det koster å få kjøpt hvite... Vanskelig å installere? Hehe, og når dere trodde jeg var ferdige så har jeg en tredje ting jeg lurer på ;) Noen som har no forslag til små ting man kan gjøre for å sprite opp bilen litt? Uten at det koster så alt for mye? Utvendig og innvendig... Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Noen som vet om det er mulig å få kjøpt klare glasslykter til T20? Standard glasset er sånn ruglete... Om dere skjønner? Noen som vet hvor, og hva det koster? Så var det hvite blinkers da.... Begynner å bli lei de oransje blinkersa på sidene av bilen noen som vet hvor og hva det koster å få kjøpt hvite... Vanskelig å installere? Hehe, og når dere trodde jeg var ferdige så har jeg en tredje ting jeg lurer på ;) Noen som har no forslag til små ting man kan gjøre for å sprite opp bilen litt? Uten at det koster så alt for mye? Utvendig og innvendig... Blinklys = kjøpt til corolla 2003, avensis, nyeste celica osv - de er alle helt like. Jeg brukte blinklys fra 2003 corolla'n på carina e'n min. Klare hovedlys = http://www.fensport.co.uk (obs! det er japanske lys, og de kjører på feil side av veien, så da kan du tenke deg hvor lysa lyser opp mest...) Det som gjør mest, for minst penger, utvendig er senking + skikkelige felger, og eksos. Det er uansett første steg du burde ta, samme hva. Bodykit burde IKKE monteres før felger - det ser bare jævlig ut. Hvis du har interesse for toyota, registrer deg som bruker på http://www.ts-ogn.no Rundt 100 nye poster hver dag, og alt om toyota. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Takker for infoen, og felger og senking er 1 pri på det neste som skal skje med bilen, har sett folk kjøre rundt med fangere uten å være senka, ser ut som flytebrygger :lol Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Det gjør seg det altså, når alt av orange på bilen forsvinner :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Av alle farger blinkersa kunne være i så valgte de ORANSJE? Scher med det a? Grattulerer a bilfabrikanter :hammer Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg