MGR Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 jeg fikk dilla på rc fuel car jeg:) hehe. får man tak i noen uner 2000 ca? som går greit på hard grus å is? helst 4wd Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hei... er du på jakt ennå etter en bensin bil??? jeg har en som jeg har tenkt til å selge til ca 2000 kr. det er 3 karosserier , tre motorer, tre sett med dekk. kontroll, noe deler følger å med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hmm. vildig fristene da:) ha du bilder? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 send pm da Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 send pm da nå har jeg sendt deg en melding... hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hei... er du på jakt ennå etter en bensin bil??? jeg har en som jeg har tenkt til å selge til ca 2000 kr. det er 3 karosserier , tre motorer, tre sett med dekk. kontroll, noe deler følger å med. du kan sende meg en pm også om du vil, så kanskje jeg tilogmed byr over :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hei.. ja det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem fra skolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hallo... her er bildene av bilen min, det ble ikke så bra bildekvalitet men har ikke digitalkamera bare en mobil. jeg har fire sett med dekk(sa jeg hadde tre) hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg