Nikdev Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 kjenner suget etter sladding du og ja?? Ja har desverre verdt med ha|||on ett par turer ut på banen:thanks Er så sinnsykt artig Blir drømmene mine virkelig så ser du en hvit s12 med svart panser slæddene rundt med gull wantanabe hjul på rudkogen\dokka\våler til sommeren tannløs Men med 148hk med sugemotor, da har du ett litt bedre utganskpunt enn ae86, hmmm det står mellom vrææææl eller ptsjyyy Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 næææ, kjøp deg utgaven med snurre, er jo lettrimma som fy :) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 næææ, kjøp deg utgaven med snurre, er jo lettrimma som fy :) Oi nå ligger det en med snurre på autodb, ett lite prishopp, men må se litt hadde verdt gøy Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 kjøp kjøp! gøygøygøygøygøy!! men hadde misunnt deg no serriøst da! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Lækkert sombrero Så er spørsmålet hvor får man coilovers til s12? Og hva heter s12\silvia i f.eks usa?(Tenker på ebay søk..) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Ta en rask titt på blocket.se!! Skjønner ikke at ikke folk bare kan titte der før man nevner japan statene osv! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Lækkert sombrero Så er spørsmålet hvor får man coilovers til s12? Og hva heter s12\silvia i f.eks usa?(Tenker på ebay søk..) S12'n heter kalles "200sx" i USA canada. "180zx" i sverige. Australia heter den "gazelle"., I europa og japen kalles den stortset silvia s12.... Coilovers fås ikke kjøpt til denne biln, men mange lager egne løsninger og slikt!! Jeg har sett flere biler med coilovers installert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Coilovers fås ikke kjøpt til denne biln, men mange lager egne løsninger og slikt!! Jeg har sett flere biler med coilovers installert... Ha sett de bruker coilovers fra s13, ganske mye arbeid men fett blir det m'm Tein drift coilovers er visst bra Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 jeg har jo fortsatt s12 til salgs da.denne kommer til å bli solgt grise billig hvis det er noen som er int. send pm for info Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 ninja: Du har pm! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Har tenkt lenge på og sveise inn coilovers i biln min, men det er forskjellige andre ting som jeg vil gjør med biln først.... Montere s13 servo, få tak i no styling, bygge skikkelig eksosanlegg, trumme motorn litt, men pengan e jo selfølgelig ikke til stede akkurat no :wonder Du ninja korsn prisklasse e d snakk om?? D hadde jo vært greit med en delebil hvis grøftekantn eller noe kommer for nær biln i vinter :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 bilen går for ca 10 tusen ved hurtig avgjørelse;) Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 sett denne? http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1131136425770?finnkode=6298801&sid=1acKza6rL425762&pos=3&tot=5 Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Tror det finnes 2 silvia s13'er her i landet, og ingen av de er vel til salgs...Hør på 200sx forumet, mange som kan hjelpe til å importere biler der :) http://www.200sx-ogn.org Det finnes EN Silvia S13 her i landet nå (som faktisk står her uti garasjen vår cheers ), men kommer en til rundt jul har jeg hørt. Men det er jo en Sileighty som jeg veit om, som mange tror er Silvia... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg