Henrik H Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Har kommet over et sett pent brunkte r-sport dempere. har også bestillt bilstein som ligger å venter på meg. Spm. mitt er da: Er r-sport MYE grommere enn bilstein? (snakker om de stiveste r-sport demperene) Lurer fælt på hva jeg skal velge :rolleyes: henrik Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Henrik H Har kommet over et sett pent brunkte r-sport dempere. har også bestillt bilstein som ligger å venter på meg. Spm. mitt er da: Er r-sport MYE grommere enn bilstein? (snakker om de stiveste r-sport demperene) Lurer fælt på hva jeg skal velge :rolleyes: henrik Det kommer jo an på om det er de bilsteindemperne som bilr brukt i Volvooriginal nå det da, eller om det bare er "vanlige" bilstein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 er "vanlige" bilstein sport... Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Henrik H er "vanlige" bilstein sport... De du får kjøpt hos Pedersen skal være de som erstatter R-sport demperne.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Det kommmer ann på hva r-sport demperne heter... hva er de siste tre sifferne i delenr? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 ååå har det noe å si også??? Hva er dette for noe greier a??? Er det bane?? Eller er det noe original greier som ikke ble brukt i motorsport som er forskjellen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by suggen Det kommmer ann på hva r-sport demperne heter... hva er de siste tre sifferne i delenr? Hva kan det stå? og hva er hva? Kjekt å vite om jeg skulle finne noen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg