lupez Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Det vet jeg ikke? kunne jo ha prøvd.Men Hva er da forskjellen på F-fordeler og A-fordeler ellers?? Ser det er 2 koblinger som skal kobles på f-fordeleren,de bare henger der nå. Den ene er vakum tror jeg. Noen som vet!?? Berre å sveis fast vektan det! så slepp du å bytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Oki, men hva med de 2 "kontaktene" som henger løst, som egentlig skal på en F-fordeler?? Hva slags funksjon har de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Oki, men hva med de 2 "kontaktene" som henger løst, som egentlig skal på en F-fordeler??Hva slags funksjon har de? Har 230 et jeg der er ingen koblet på,var ikke noen koblet på 230fk eller! ledninger til overs:*) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 trur det er bensin pumpa jeg,kan man ikke bare ta ut vekten i a fordeleren?? Ta ut vektene ja,så rotorn har 5-8mm å slenge fram og tilbake på som den selv vil. Sveis ihop vektene,og da skal det heller ikke være tilkoblet noenting på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Oki, så visst jeg har forstått deg rett, så skal jeg ta ut vektene, eller skal jeg hive ut vektene, og la fordeleren være "tom". Men hvorfor er det ikke like greit å få tak i en F-fordeler? å hva er egentlig de 2 koblingen som skal kobles på fordeleren til, hva slags funksjon har de? Takk for svar Maxis!:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 de 2 ledningene trenger du ikke.. skal ikke noe ledninger på fordeleren på en F motor. er såklart mye lettere å bare skaffe seg en F fordeler, men da slipper du å finne og kjøpe en bare.. eneste .. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Jepp, tror jeg skal skaffe meg F-fordeler, så har jeg ordnet det, og slipper noe styr, best at alt er slik som det skal være. Vet noen forresten om en F-fordeler til salgs? Må vell ha en f-fordeler fra en b230f motor som sitter i en 240, da f-fordeler fra 740 feks sitter i bakkant mot torpedo vegg, mens jeg må ha en som sitter i forkant på motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg