Gå til innhold

baudatreff rudskogen 12.august

Ranger emnet

...

Anbefalte innlegg

Noen fler som har bilder og/eller film? Har funnet videoen på 200sx forumet, men ser gjerne mer om noen har ;)

Samme her :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler som har bilder og/eller film? Har funnet videoen på 200sx forumet, men ser gjerne mer om noen har ;)

Vi satt og redigerte litt i natt nå, har litt av både deg og Jostein, fikk med den feite passeringa di i langsvingen på video og, kunne sikkert vært filma fra en litt bedre vinkel, men det er noe. Kommer vel ut i løpet av dagen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt og redigerte litt i natt nå, har litt av både deg og Jostein, fikk med den feite passeringa di i langsvingen på video og, kunne sikkert vært filma fra en litt bedre vinkel, men det er noe. Kommer vel ut i løpet av dagen.

Je hadde gått tom for dekk je..

Så Fredde i øyekroken og fant ut at det var best å holde ytter'n :oohh

Kan med hånden på hjertet si at jeg kommer til å huske mitt første banetreff med glede!!!!

Takk for film forresten.. Går i utklippsboka.. hellothere

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je hadde gått tom for dekk je..

Så Fredde i øyekroken og fant ut at det var best å holde ytter'n :oohh

Kan med hånden på hjertet si at jeg kommer til å huske mitt første banetreff med glede!!!!

Takk for film forresten.. Går i utklippsboka.. hellothere

Halla. Jeg hørte det var første gangen for deg av Hans, nydelig kjørt. Du var veldig flink...

Holdt på å le meg ihjel når jeg tittet i speglet på langstrekka jeg, ser deg, Fredrik og Kenneth komme sideveis utav svingen alle man cheers

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider