cenish Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hallais...Merket i kveld at lampen til klimaanlegget har gått dundas. Noen som vet hvilke deksel jeg må av med og hvordan jeg løsner disse? Bilen er en Golf GTI -99 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hallais...Merket i kveld at lampen til klimaanlegget har gått dundas. Noen som vet hvilke deksel jeg må av med og hvordan jeg løsner disse? Bilen er en Golf GTI -99 Lyset i climaautomatic'en?? Hmm...Der tror jeg det sitter dioder.... Du bare vipper av den lille lista over askebegeret (Til diagnosekontakten), så vipper du av ramma rundt clima'en. Da ser du at clima-anlegget er skrudd fast med 4 torx.... Si ifra om du trenger en ny, tror ikke det er så lett å bytte de diodene.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Takker! Fant de 4 torx skruene. Skal se nærmere på saken imorgen...Sikker på at det er dioder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Rimelig sikker på at det er SMD-dioder. (Sanne små som er "limt" rett på kretskortet) Sitter slike i instrumentet, og ettersom det er samme blå lyset i klimaen, er det nok dioder...Men det ser du når du skrur den opp... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg