Gå til innhold

Valg av frontsett: SS TRC6 6.5"+TRC5 5.2" eller Kicker SS65.2

Ranger emnet

Blend_2097

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer fra disse frontsettene? Dette spørsmålet gjelder KUN disse 2 frontsettene, vil helst ikke ha andre innspill om annet merke(Vet Focal har et fiiint 3-veis, men er ikke det jeg vil ha denne gangen;)).

Har selv montert og hørt TRC6 6.5", og var imponert over lyden, til tross for at de gikk rett i spilleren.

Jeg trenger et eller 2 frontsett som kan kompensere for all bassen som skal inn i bilen... 2 stk Kicker S15L7 drevet av en KX2500.1.:D

Vet at det kansje blir litt rotete lydbilde med 2 frontsett, men jeg har en plan;)

Frontsettet skal drives av en VGA600.2, så regner med det er nokk å ta av:D

Da er det bare til å sende ivei erfaringer og meninger! Frontsettet(ene) Skal kjøpes i neste uke, eller før dersom jeg får bestemt meg:P

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer fra disse frontsettene? Dette spørsmålet gjelder KUN disse 2 frontsettene, vil helst ikke ha andre innspill om annet merke(Vet Focal har et fiiint 3-veis, men er ikke det jeg vil ha denne gangen;)).

Har selv montert og hørt TRC6 6.5", og var imponert over lyden, til tross for at de gikk rett i spilleren.

Jeg trenger et eller 2 frontsett som kan kompensere for all bassen som skal inn i bilen... 2 stk Kicker S15L7 drevet av en KX2500.1.:D

Vet at det kansje blir litt rotete lydbilde med 2 frontsett, men jeg har en plan;)

Frontsettet skal drives av en VGA600.2, så regner med det er nokk å ta av:D

Da er det bare til å sende ivei erfaringer og meninger! Frontsettet(ene) Skal kjøpes i neste uke, eller før dersom jeg får bestemt meg:P

Mvh

Simon

Jeg quoter SS importøren

Vil vil med dette få meddele at grunnet for høy feilprosent på Soundstream sine produkter, og liten support fra leverandør, har vi valgt å frasi oss agenturet. Vi stiller ekstreme krav til produktene vi skal levere, både lydmessig og mekanisk. Soundstream har vist seg ikke å oppfylle det siste kravet.

Valget er ditt..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jo valget vanskeligere... Var såpass imponert over lyden i TRC6 settet... Noen som har erfaringer fra SS65 settet da?

Ahh... jeg som hadde en så genial plan.. SS65 settet... blir for dyrt med 2 slike... Noen som vil GI meg cash:D:D:D

Spiller det høyt? Pent?

Hvem hadde agenturet på SS? Transmedia?

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jo valget vanskeligere... Var såpass imponert over lyden i TRC6 settet... Noen som har erfaringer fra SS65 settet da?

Ahh... jeg som hadde en så genial plan.. SS65 settet... blir for dyrt med 2 slike... Noen som vil GI meg cash:D:D:D

Spiller det høyt? Pent?

Hvem hadde agenturet på SS? Transmedia?

Mvh

Simon

Mr.SQ / MT hadde agenturet på SS.

Om det er noen i Norge som tør å ta dette agenturet for 3.de gang i dette landet er vel usikkert.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er snart.... Er du kommet igang med installen? Når er snart.. Før neste uke:D Vil høre referanser. Hva kostert det, og hva skal det drives av?

Mvh

Simon

Koster over 3000kr, nei, jeg har ikke gjort noe.. Skal drives av en Phoenix Gold 2-kanaler, en gammel en.. til jeg gidder legge mere penger i det.. får se hvor fort jeg får det i gang

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er snart.... Er du kommet igang med installen? Når er snart.. Før neste uke:D Vil høre referanser. Hva kostert det, og hva skal det drives av?

Mvh

Simon

Har Hertz HSK 165 på lager til 2190,-

Etter min mening er HSK settet bedre bygd mekanisk enn TRC fra SS... (solgte SS før)

Er også mer følsomt, og etter det kunder og jeg har erfart er det også mer trøkk og morro i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider