Willypolly Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Er ikke så kjent i byen, noen kan si meg hvor jeg bør dra for å vaske bilen i selvvaskanlegg? billig, med bra utstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 "Ren bil" på Heggstadmyra, selvfølgelig! ;) Bare slå det opp i gule sider eller noe. Der kan du enten vaske selv, eller vaske bilen i automat (før kl. 18). Det er også reparasjonshaller hvor du kan stå i fred og skru på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 takktakk. Reparasjonshall? Med grav?? Gratis??? :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Snap Drive på Sorgenfrid. Ren Bil suger lem. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 ren bil funker fin som fjell det!! Nei,det er ikke gratis med verkstedhallen!det er ikke grav der,det er "heis",du betaler for timen tror jeg!er ikke sikker. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg