Fighter Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Lurer på om jeg ikke ga Reodor hjerneslag i stad gitt... :( ? Fortell! Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Lurer på om jeg ikke ga Reodor hjerneslag i stad gitt... :( Det skal mer til å gi denna karen hjerneslag. Sirkulasjonssvikt derimot... ;) Har akkurat kommet inn fra ei maratonskruøkt på bruksbilen. Og da blir selv regninger skrevet med fintannet høygaffel uvesentlige :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Har akkurat kommet inn fra ei maratonskruøkt på bruksbilen. Og da blir selv regninger skrevet med fintannet høygaffel uvesentlige :D Nå var det riktignok en vanlig kjøkkengaffel... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 tssssk... fådd regning på toppen? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Nå var det riktignok en vanlig kjøkkengaffel... Snarere lusekam... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Snarere lusekam... Først HF,så deg...kverker visst kunder som fluer...:( Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 tssssk... fådd regning på toppen? ;) Ja, det også: Flowtest IC Utmålt eksoskam,ink. oppspenning, graf og analyse Utmålt innsugskam,ink. oppspenning, graf og analyse Vektjustering av stempler, 6 stk Vekting av motorkomponenter for analyse Kontroll av fjærspenn i originale fjærer for analyse Demontering og kontroll av topp Måltagning av komplett motor og eksterne komponenter for utdypende analyse Flowtest av spjellhus Porting av topp Modifikasjon av 7A-topp til 3B-spec Modifisering av 20 standardstyringer for bedre fløde Bytting av 20 ventilstyringer Brosjing og honing av 20 ventilstyringer for optimal klaring mot ventilstamme MIRA-fresing av 20 ventilseter Korting av 20 ventiler ink. polering av enden Maskinering av 2 støtfangerfester Materialer til forstillingsforinger i aluminium Simulering, flere drivstofftyper og oppsett Sånn omtrent... :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ser for meg regning der ja :D men så er da ikke turboed1 sååå dyr då... håper jeg :X hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Først HF,så deg...kverker visst kunder som fluer...:( Du må revurdere ditt syn på kundekverking. Jeg lever i beste velgående og er fortsatt din kunde :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ser for meg regning der ja :D men så er da ikke turboed1 sååå dyr då... håper jeg :X hehehe For blodpumpas vedkommende bør du nok få oppdateringer underveis... ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 er jo en mulihet der... vi ble vel ganske så enige untatt kamma da det enda er et usikkert element hva kostnad angår. men er litt usikker... tror jeg er trøtt jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Du må revurdere ditt syn på kundekverking. Jeg lever i beste velgående og er fortsatt din kunde :) Tja... 50% survivalrate er kanskje ikke så ille... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Men,Hr. Felgen,sånt som simuleringen utført per regningen... hvis de ikke har sett det er timeantallet "noe" justert... hvis det da ikke var åpenbart. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Men,Hr. Felgen,sånt som simuleringen utført per regningen... hvis de ikke har sett det er timeantallet "noe" justert... hvis det da ikke var åpenbart. :) Du turte vel ikke annet... :D Men jo, det var ganske åpenbart... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Du turte vel ikke annet... :D Men jo, det var ganske åpenbart... Det var nå mest for å slippe å ha liv på samvittigheten... Dvs,mitt eget. Og jeg vil helst ikke måtte hente...ting...for å sove godt om natta. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg