MortenK Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 eg har nok esset litt på leggen her, har egentlig aldri studert 260-lyktene :/ uansett, det ble foreslått caravelle t2-lykter, eg trodde de het t3 disse her, men det vet eg egentlig ikkje.. en lada: Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 -er ikke noe annet å si enn GROMT om det. Så en V8 TwinT. på rudskogen tror jeg.. var en gul en med store dekk bak værtfall og en helt j*vli lyd på tomgang... Det er en på Flisa som eier den. Men den har jo bare 600 hk så jeg vil si det er for snill motor ;) Vet jeg sa bare, så ikke kommenter det lol Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hehe.. må si jeg elsker å se en gammal transporter inne på min volvo post.. gammle stygge hauen passet godt inn cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 var det denne? Flirte vertfall nå jævlig når jeg så gatebil 2004 filmen...Hu dama spurte om han hadde vært med på breisladdkonkuransen før,og da svarte han: "Næj d e første gang,æ kommer rætt i fra låven å rætt hit" :thumb Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Ja det er den ja :) Er da fin bil men skulle jeg hatt twin turbo V8 så skulle jeg hatt mye mer enn 600 hk... Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 mange biler som går bedre enn den der. syntes ikke den drar så bra og går noe fort jeg. men men Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 ja det e sant...var vell ikke så extremt med V8 Twin Turbo på "bare" 600hk.med det mener jeg ikke at det er lite hester,men at det kanskje var lite til at det var twinturbo...synes hvertfall motoren ser sinnsyk ut!! Btw. har 2 bilder av motor-rommet på den bilen...og det ser ut som det er bytta litt stæsj fra det ene ble tatt...ser litt fett ut da :pray Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 mange biler som går bedre enn den der. syntes ikke den drar så bra og går noe fort jeg. men men v8+600hk eller hva det nå er i en 240 er jo bare lik dårlig feste da.. ellers må vel en ha dragrace hjul. sikkert ikke alle som har dårlig feste men. går ikke så fort da når det bare spoler. dem abonerer vel på dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 jo jo men er da litt gøy å spole litt også da. Får ordne seg bredere hjulhus bak og korte inn bakakselen og sette på bredere hjul. Ikke værre enn det lol Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 han har FEITE slicks.. aka drag hjul, han har jo bredda bilen MYE. og som jeg sa. jeg syntse ikke den går bra til å ha 600hk.. burde gått fort ihvertfall, den er sikkert DRIT sterk, men sprek syntes jeg ikke men altså.. forskjellen på bildet er med og uten IC. øverste uten nederste med Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 jo jo men er da litt gøy å spole litt også da. Får ordne seg bredere hjulhus bak og korte inn bakakselen og sette på bredere hjul. Ikke værre enn det lol da blir det mer pelle politibil en volvo 240.. du kommer til å steile hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Slikt løser man igjen med wheelie bars ;) Hadde det på Camaroen min. Kjempe kjekt :) Men sant det, syns ikke denne går sååå fort til å ha 600 hk. Er likssom ikke noe super sprut i aksen eller kjøringen syns jeg :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 satan v8 bilen til brodern(JEPS) sparket godt fra når den akset...sinnsykt :chevy Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Slikt løser man igjen med wheelie bars ;) Hadde det på Camaroen min. Kjempe kjekt :) Men sant det, syns ikke denne går sååå fort til å ha 600 hk. Er likssom ikke noe super sprut i aksen eller kjøringen syns jeg :( prøve en 240 med 350 motor på vinteren...det kaller jeg hjelpesløs bil. turboen er bare morsom på vinteren (220-270hk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Brukte min i hele vinter jeg! 300 hk og 490 Nm på bakhjulene. Med 17" piggfrie dekk. Kjempe spennende å kjøre 7 mil hver dag på snø da. Men har da bilen enda :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg