audioteam Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Noen som selger styling til Skoda oktavia ? Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Noen som selger styling til Skoda oktavia ? Har funnet lite i Norge, men jeg har ikke leta så mye heller.. Det meste til passat passer nesten, hvis du kan modifisere litt selv.. Her er en av de beste sidene med styling på octavia jeg har sett: http://www.666edition.com/scripts/index.php Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Synd det ikke er forhandler i Norge på denne stylingen . Må vel mekke selv :) Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Synd det ikke er forhandler i Norge på denne stylingen .Må vel mekke selv :) Det lønner seg nok å sjekke ut litt i Sverige. Der er det jo tross alt litt mer utbredt enn i Norge. En kompis av meg har en skoda RS som vi kappet og fikset litt på i fronten. Har lagt i netting med og lakkert rs merke i midten av fronten. Det ligger ett bilde av bilen ifra Våler banen her inne ett sted men jeg vet ikke hvordan jeg legger fram sånt. Var vel fra Våler i 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg