Skrotnisse Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 noen som vet om det er forskjell på frontplata og hovedlyktene på 77 og 78 modell kadett C? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Ja, lyktene paa 78-79mod har blinklys integrert mens 77mod og eldre har blinklysa separat, under fangeren. Og dette gjoer at frontplata, panser og skjaermene har "noe" stoerre aapning/utsparring til lyktene paa 78-79mod. Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Fyrsten Ja, lyktene paa 78-79mod har blinklys integrert mens 77mod og eldre har blinklysa separat, under fangeren. Og dette gjoer at frontplata, panser og skjaermene har "noe" stoerre aapning/utsparring til lyktene paa 78-79mod. Blinklysene er ikke intregert, men sitter ved siden av lyktene fra 78!Før 78: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Fra 78: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Heisann. Det er jeg som skal bygge om til 78 front. Trodde det bare var skjermene som var annerledes. Om blinklysa sitter på siden, forandrer jo ikke frontplata seg? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Er en utbyggig for blinklysene før 78 samt at jeg mener og huske at hovedlyktene sitter lenger inn etter 78, slik at også panseret er forskjellig! Er ikke helt sikker på dette! Studer bildene! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 oki, takk. Skal få unersøkt det nermere. Men jeg lurer på om jeg skal drite i å bygge om til 78 front. Har begynt å like 77 fronten... Synes nesten alle kadetter har 78 front... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Skrotnisse noen som vet om det er forskjell på frontplata og hovedlyktene på 77 og 78 modell kadett C? ....med andre ord. passer frontplata og skjermene fra en 78 modell på en 77 modell? har hørt det kan bli vrient... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 ja de passer... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Mondeo Er en utbyggig for blinklysene før 78 samt at jeg mener og huske at hovedlyktene sitter lenger inn etter 78, slik at også panseret er forskjellig! Dette som du sier om hovedlyktene sitter lengre inne stemmer nok, og at det er en liten utbygging for blinklysene på -77 modellene. Har en 76 mod selv som jeg skal ombygge til 78- mod. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 why???? alle har jo 78 front! dessuten er det tøffere med tidlig front, være seg runde eller firkanta lykter. jeg skal beholde orginalfronten når jeg finner en brukbar caravan! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 alle har ja, men det bryr ikke meg noe særlig da, vil ha det som jeg synes er finest så! Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by KadettC16v alle har ja, men det bryr ikke meg noe særlig da, vil ha det som jeg synes er finest så! det er jo det de fleste vil ha! det de synes er finest. så er det bare å avgjøre hvilken er den fineste da? :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by cfn det er jo det de fleste vil ha! det de synes er finest. så er det bare å avgjøre hvilken er den fineste da? :D jepp det er det, og jeg synes den nye fronten er finest. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg