scb Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Er det noen som no peil på om detta funker greit:Pioneer MP3 Bilstereopaket med 6x9- och 4-tums högtalare? Så det på brl.se og lurer på om jeg skal kjøpe meg det... trenger lyd i bilen, men gidder ikke/har ikke nok cash til å bygge nå.... er det duganes ei stund? Kanskje litt tett å komme med et bilstereosett her men prøver allikavel:p Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Jeg synes ting er dyrt på BRL og andre kjente svenske sjapper. Vi ligger godt under dem på JVC-prisene ihvertfall. Spilleren er bra den, men når man er på et lav-budsjett, ville jeg vurdert å kjøpe gode ting med en gang, så slipper man senere å bytte ut(/kaste) ting man har kjøpt idag. Kjøp gjerne spilleren, men kanskje et godt frontsett (som da må være en 4" i din bil?) som du også kan bruke senere når du vil/kan bygge ut systemet videre, ville være en bedre disponering av et 2000-kroners budsjett? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 riktig; har du noen forslag? og hvilken hvor jobber du? bilsterobutikk? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Jobber her Hva slags bil har du? Hva liker du av musikk? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Jeg har en Volvo 240... :D Jeg liker mye rart egentlig... Alt fra metallica til litt pop, til soad+++ Noen råd?? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg