Canepa Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av nye felger til vito'en min nå..! 16" eller 17" men er ikke helt sikker på hva som passer på..! Innpress osv.. Noen som har forslag eller som gidder å hjelpe meg litt med tekniske specs ? Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myraas Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 reis innom en felgforhandler. burde vite det der. men bare 16" eller 17"?:P Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 16" og 17" er ikke sikker på hva jeg vil ha.. kommer litt an på pris osv! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myraas Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 det trenger ikke bli så dyrt. jeg ga 8000kr for 18" med dekk. Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 ok hørtes meget rimelig ut.. Men er de Lovlige da ? :) Er jo 60 i innpress å shitt på vitoen..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myraas Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 tja :) spørs vel om jeg ikke må vise bilen med orginale felger om jeg blir stoppa i teknisk. Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 hehe det ante meg ;) Men kult er det ass.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg