volvo240gl_turbo Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 er det forsterkere det du har i bagasjerommet. i vertfall så blir det en maffig bil den skal vell på gatebil den. har ikke så rå stereo jeg da to ti tommere å en forsterker. pluss en liten kasse med to mindre høytalere som jeg ikke vet hvor store. litt rart sagt. kjører 240. skal legge ut bilder når jeg finner ut åssen jeg sender fra mobilen til hotmailen min. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jau, det er forsterkere. Fire to-kanalere fra Genesis... Har tenkt meg til Rudskogen ja.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Noen nye bilder... Har vært litt sløv til å legge ut i det siste... Sorry! Må ha kontoll på utstyret vettu... :) Grei utnyttelse av hatthylla? Flere bilder kommer etterhvert... Dash'n og resten av interiøret blir forhåpentligvis klart til Rudskogen... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 porr porr porr jerkoff likte verktøy-rommet ditt godt :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sant som R_Style sier, dette er porr!! Vi liker bilder og tar det gjerne i mot :D (Y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sinsykt heftig!!:):) Masse bilder! :wave Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Takk takk!! :) Blir trekking av midtkonsoll etterpå, og kanskje montering av dash... :) Skal hente et lass med rustfrie rammer og ringer imårå, så da blir det noen timer med sliping og polering... :hammer Kjett altså!!!!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 fet bil ass. jeg tror jeg ligger et stykke etter deg der. har bare to ti tommere å en grei forsterker. jeg har 240 da, men det er 240 ¨å 740 som er kulest. gleder meg faktisk til å komme på gatebil. har ikke fått lagt inn bilder ennå. må få sendt dem fra mobilen først. så får vi se. men jeg er en dårlig konkurent mot deg. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 bilen din blir så bra. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hei hei, alle sammen!! Har vært utrolig sløv med å legge ut nye bilder den siste måneden, men det har vært bygging døgnet rundt! Var i Oslo og kjempet om NM-tittelen i helga, og det gikk hur bra som helst!! Ble Norgesmester i klassen Pro/expert unlimited! Og til helga setter jeg kursen mot Athen, hvor EM avholdes neste helg!! Skal legge ut litt bilder både av bilen og fra turen når jeg kommer hjem i november... Mvh Kenneth B. Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg