Stage Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hei ... Har prøvd å søkt litt rundt på forumet uten og funnet noe spesielt fornuftig ang dette :) men, har nå godt 4 mnd 2 uker uten lappen, mista den i 8 mnd. Og 18 august ferdi med lærlinge tiden min, og arbeids giver "krever" at jeg har førerkort for og gi meg fast arbeid ! Noen her som har prøvd å søke tilbake førerkortet i lignende sammenheng ? hva bør jeg ha med i søknaden for og få den " god \ sleip :p " nok ? og, har jeg noen sjangse for og få det tilbake, eller få kortet ned litt på tiden ? noen som har erfaringer eller tips ? ;) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Tipper de sier noe sånt som "ta deg ferie til du får igjen lappen og begynn å jobb da" :p Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hehe, det er nok ikke umulig nei :) ringte til hu dama som styrer med førerkort og sånt i nord-trønderlag, og hu sa, "noen fikk det tilbake, og andre ikke" ...så får vel bare prøve ...hadde vært greit å hørt om noen andre har vært borti lignende ? ;) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 har også hørt om at folk har fått lappen tilbake eller kortet inn tid pga arbeid.så det er nok ikke umulig det nei. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 få sjefen der du skal begynne og jobbe til og skrive et brev der det står at du trenger førerkort i jobb sammenheng. hørt at det kan kutte ned mye på tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Jeg har ingen erfaringer med dette. Men en jeg kjenner mista lappen i 7 eller 8 måneder. Arb.giver sa at han måtte ha bil for å komme seg til jobb for det ikke går no buss dit. Han skreiv et brev sånn som det var og refererte til sin arbeidsgiver. Han fikk ut lappen 3 måneder tidligere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Har jo et lite håp menmen, får se, har sendt søknaden i dag :) så får vel bare vente og se ;) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doey1980 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 hvordan gikk det her da? er i samme situasjon som deg hehe, hvor leverte du søknaden din? de er rimelig strenge her i trondheim og det blir bare mindre og mindre folk som får igjen lappen før tida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 han fikk igjen lappen for mange år siden.. var i 2005 dette Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg