Gjest brunerune Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hehe ja det er sant, tabbe av meg. tenkte på noe annet jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 flott? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Den bilen har vel AST nå hatt i ett par år? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hehe ja.. er vel 2 år nå eller noe.. personlig syns jeg ikke den er så veldig fin, er ikke største fan av modding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Den bilen har vel AST nå hatt i ett par år? Ja, bildet er med gule oblater, så de har vertfall hatt den siden 2003.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hehe ja.. er vel 2 år nå eller noe.. personlig syns jeg ikke den er så veldig fin, er ikke største fan av modding Det begynner jo å gå endel modda biler rundt her også etterhvert da ;) Synes bilmiljøet på denne kanten har blomstret voldsomt de 2 siste åra. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 sant det, spesielt på kvadrat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg