Gå til innhold

Ny start nye muligheter!

Ranger emnet


dinge

Anbefalte innlegg

starter en ny tråd om bilen min her jeg,den andre er bare blitt et stort rot!

håper det ikke blir sånn nå :thumb

 

håper og få gjort litt mer på bilen nå! har ikkeno jobb for øyeblikket så det skjer liksom ikke så mye da,som dere sikkert forstår?:) har også tre motorsykler jeg driver med samtidig!

menmen! har da fått begynt litt nå hvertfall!

 

det som er gjort nå er:

pussa noe rust,er mer som skal tas.

røsket ut interiøret,sett etter rust der og!

 

er vel det som er blitt gjort til nå!

 

ting som skal gjøres i nærmeste fremtid,håper jeg:

driver og skal selge motoren så jeg kan få satt i noe nytt:D

 

skal spyle felgene med diesel-høytryksspyler,skal spyle av løslakk(felga er svarte under det gule laget så jeg skal se hvordan det blir.om jeg får av nok da! hvis ikke blir det sandblåsing av de og crom kant+pluss ny gummi med lavere profil:D

skal spare til g60 motor tenker jeg,noen som bytter min gti 1,6+en gti16v motor i g60? el no godeler? bur el lignende men noe imellom

f,eks?

bytter også 16v i noen deler om noen vil det! har to liter blokk også:P

skal spare til veltebur også.

har så mange planer at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få gjort alt:P

 

men kom med forslag da folkens?:)

bilde av motoren jeg skal selge/bytte unna!

100_0057.jpg

 

og slik bilen står nå.

100_0072.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil!

Denne har gått i Sandefjord tidligere, har den ikke? Mener en kompis av meg eide den for et år eller to sida.

 

Jeg ville fått meg noen speil som ikke var lakkerte. Jeg liker egentlig ikke fargen, men det er jo litt morsomt at interiøret matcher.

 

hehe,jo takk! ja vel. er det kanskje han som overhalte motoren på den da el?

liker egentlig ikke fargen jeg heller,hehe. men den skal bli litt mørkere gul,mer lik fargen som er på interiøret:)

 

får se hvordan det blir med lakkering av speil!liker det best svart egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

er veldig lenge siden jeg har oppdatert noe her nå,har ikke skjedd så mye med bilen heller i grunn,noe som begyner og gå meg på nervene.hehe.

 

det eneste som er gjort er og pusse ned rust rundt skjermene og litt småtteri ellers. tok ut interiøret for en stund tilbake for og se etter rust,var bare litt småtteri der,skal strippe bilen helt til sommeren igjen for og lakker ferdig og montere på nye deler som er bestilt.

 

så nå blir vel gullet mitt stående ensom og forlatt ute i snøen:( hadde jeg hatt et sted og ha bilen skulle den ikke stått der lenge,det skal være sikkert:)

 

men delene som er bestilt er 4-punktseler.

stab.stag.

lykter fremme(med kryss)

blir vel halvbur på meg om en stund.

stor gti leppe fremme.

 

 

jeg startet litt for sent i år med lakking,har startet så vidt men kom ikke lang,ble for kaldt.

planene er og lakkere den nederste delen fra list og ned svart.

bilde:100_0099.jpg

 

100_0091.jpg

 

100_0004.jpg

 

ville bare oppdatere litt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor langt har den gått er girkassa med i salget eller?

ca pris du har tenkt deg?

 

hei,er litt usikker på om jeg vil selge noe motor nå,siden jeg ikke har noe og erstatte den motoren som står der nå med.

 

hvor langt den er godt er usikkert for meg,står bare 13 ett eller anna på meteret,sikkert det den er godt etter overhaling. girkasse er med motor ja.

 

kom med bud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår