Gå til innhold

Opel Astra OPC-erfaringer?

Ranger emnet


Subsuki

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer å dele om denne modellen..?

Så en her om dagen som stod delvis demontert og uregistrert, var jo recaro interiør i den og greier...kult når sånne ting kommer orginalt.Fikk litt lyst på sånn jeg!

 

Ellers så vet jeg fint lite om den, annet enn at det står OPC på motor og hekk :jackinbox

 

Gikk inn på mobile.de og det florerte ikke akkurat av de der heller...

 

PS. det er 2000-2001 mod jeg snakker om

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter vell en trimmet x20xev eller no sånt der. 160hk uten turbo. Kom med turbo på nyeste utgave 192hk.

 

Kommer med ett fett interiør og hver bil er vell nummerert.

Sitter store bremser, sport understell og 17"BBS orginalt

 

Råe biler.

 

http://www.rainman.nu/

Bare litt info jeg har klippet..

 

Mye som er forsterket i motor bla. Er jo bil som er bygget for rally i utgangspunktet. Bak fangeren f.eks er det en stor rørramme ting. Er sikkert noe annet rundt omkring også.

 

F23 gear med waieroverføring,skikkelige Recaro bøttestoler,alt er bare tøft med denne bilen egentlig.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter vell en trimmet x20xev eller no sånt der. 160hk uten turbo. Kom med turbo på nyeste utgave 192hk.

 

Kommer med ett fett interiør og hver bil er vell nummerert.

Sitter store bremser, sport understell og 17"BBS orginalt

 

Råe biler.

 

http://www.rainman.nu/

Bare litt info jeg har klippet..

 

Mye som er forsterket i motor bla. Er jo bil som er bygget for rally i utgangspunktet. Bak fangeren f.eks er det en stor rørramme ting. Er sikkert noe annet rundt omkring også.

 

F23 gear med waieroverføring,skikkelige Recaro bøttestoler,alt er bare tøft med denne bilen egentlig.

 

Hmmm høres bedre og bedre ut...dette må jeg se nærmere på..

 

takk for info :hello:

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår