eiriklh Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 noen som vet om det går ann å skaffe el vinduer til min polo 92 mod, hvor får jeg i så fall tak i dette? går det ann å modifisere fra andre biler evt? Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Ikke rør mine :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Finner vel kanskje sånne kit hos sånne bilrekvisita butikker. Tror jeg... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg