bratsberg Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hei, er det noen som har erfaring med å bygge replika? Har nå planer og tegninger på å bygge en diablo på fiero chassis. Gjerne noen tips om avgifter på dette. Takker, Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 har du en ferdig reg fiero her så er det vel lite med avgifter, å skal du ta inn så blir det samme som en fiero... men bilen må vel være helt orginal når du importerer den... vet ikke hvordan det er med godkjenning av disse, jeg har sjekka med kit-cars med ny ramme og nytt rammenr å da er det full avgift som om det var en ny bil selv om den er bygd av norske deler.. kjip stil hvis en vil ha en ultima feks.. bare få pappirer og godkjenninger på alt. reis en tur innom biltilsynet å diskuter litt med de der. gjør det FØR du kjøper noe så du slipper å ha en fet bil på tunet å ikke på gata :D jeg tror diablo`ne er ganske vriene å bygge å, er endel som selger de halvferdige på kitcars.com hadde vi ikke hatt den teite avgiften her i norge så tror jeg att jeg ville satsa på en ultima :D http://www.ultimacars.com men for all del! kjør på og lykke til... :) Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Bare for å være en drittsekk her så vil jeg si at det ikke finnes en eneste replica i verden av Diablo som ser fin ut Devil Synes diabloer og lignende bør få være i fred jeg. :) Kommer sikkert til å få denne kommentaren slettet uansett så. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Replica er og forblir WANNABE!!hehe,men va faen...blir jo gromt for det om!:D Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg