300ZX Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Er det noen her som kunne hjelpet meg å skifte farge på bilen min. Har kunnet tenke meg en mørk lilla/blå farge, men er åpen for forslag. Evntuelt også felger med brukbar kant. Takker på forhånd for all hjelp. Her er ihvertfall et bilde av den:http://kf-racing.com/Pictures/displayimage.php?album=1&pos=15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 var det noe slikt du hadde i tankene ? prøvde med carbon panser, synes dette ble rått :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Noe slikt ja!!!!! Fy faen det ble rått!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Ingen flere som vil prøve seg da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 var bare en sånn rask fix d dær da Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 var bare en sånn rask fix d dær da Tror du var litt uheldig med utlegging av bilde der gitt cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg