celicandy Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 dette er min første fulle mod, har prøvd litt på diverse ting før da men hva synes dere om den da? ber om ris og ros :D org: http://img47.imageshack.us/my.php?image=mazdarx8200304b9ub.jpg mod: http://img47.imageshack.us/my.php?image=mazdarx8200304bcopy5te.jpg Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 bilde er fint å se!.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicandy Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 se i vei da Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 den lille stripa på fangeren fprand er skjeiv.. vis du veit hva jeg mener.... og felgene så flate ut... men til og være første feridg modd... så er den bra... keep em coming..!! Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicandy Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 noen tips om sider jeg kan finne felger da? på bil da så klart? Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 mhm.... seriouswheel.. er ikke sikker på om det er sånn det skrives.. scionzone.com.. der er det litt heftige felger.. men få bilder... mest av samme bil i forskjellige vinkler... ikke ta felger fra digimods... da blir u tatt for og stjele osv... prøv der jeg sa først og se om du liker dem.. Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicandy Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 ok, takk skal du ha. Noen som har noen tips om hva mer jeg kan gjøre med den? og hvor det finnes tut's til det eller plasser og lime kopiere tingene!? Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opheim Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Står vel øverst under photoshop "avdelingen" der tror jeg, under Veiledere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg