KinG^KaoZ Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Sitter her og skal kjøpe inn anlegg til min kjære 5dørs sierra. Lurer på om det er mulig å ha bare høytalere bak? Altså "frontsett" bak og subben baki der? Eller blir det umulig å få grei lyd da? Er ikke snakk om noe dyrt anlegg. Ser ikke helt for meg hvordan jeg skal få montert noe fremme i sierraen, utenom å måtte demontere hele dashen for å prøve å fjerne knirkelyder. (er heller ikke høytalere fremme orginalt i min. Lurer på om noen har prøvd noe lignende før? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Veit ikke helt hvor bra det blir.. ville ikke gått for det selv. Du må da kunne hive inn ett komponentsett med mellomtone/bass i dørene og diskantdome ved nedre hjørne av frontruta..? Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Blir ikke noe bra lydbilde i bilen når all lyden kommer bakfra, ville heller prøvd å fått montert noe i døra, hvis det ikke er helt umulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Ja men jeg er redd det kommer til å skrangle en del. Ellers lurer jeg også på hvor jeg skal montere forsterkeren til frontsettet? Den er litt stor! Så jeg tenkte å slenge alt baki :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 ikke mulig å få satt noen små høytalere i dørene fremme? er jo flere som har f.eks 6x9" i hattehylla.. å ikke noe fremme.. men det beste er å få satt noen høytalere fremme å... Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 er ikke SÅ mye jobb å få dempa dørene litt.. og det er absolutt intet problem å hive forsterkeren baki, og så trekke kabler til dørene foran.. har selv forsterkeren til frontsettet i bagasjerommet... går fint det. Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Ja men jeg er redd det kommer til å skrangle en del. Ellers lurer jeg også på hvor jeg skal montere forsterkeren til frontsettet? Den er litt stor! Så jeg tenkte å slenge alt baki :) noen små høytalere kan du vel dra med Spilleren din forra'n.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Sleng forsterkern baki og legg opp høytalerledninger framover til frontsettet(eller evt driv frontsettet med spillern, såfremt du har en grei spiller) edit: litt sein der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Lurer på om jeg skal gå for den løsningen ja. Forsterker til sub og frontsett bak, og subben bak. Så frontsett fremme med høytalerne i dørene. Må nok mye lyddemping til da ja, mye som dirrer i sierra gitt. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Lurer på om jeg skal gå for den løsningen ja. Forsterker til sub og frontsett bak, og subben bak. Så frontsett fremme med høytalerne i dørene. Må nok mye lyddemping til da ja, mye som dirrer i sierra gitt. Siræva er håpløs sånn sett, hehe. Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=922 Dette er spilleren, vil den klare å drive noe som helst montro? EDIT: Haha, helt feil spiller. :( http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1063 den var det... :respect Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Klarer nok å drive ett frontsett "greit", regner med at du ikke satser på dbdrag :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Kjører selv med kun lyd bak for øyeblikket (ikke frivillig). Og det er ikke noe å trakte etter.... Du vil nok få et bedre lydbilde hvis du drar de på spilleren enn å ikke ha de ihvertfall.. Trodde det var vanlig å ha alle forsterkerne baki jeg.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Takker for mange svar! Pga dårlig økonomi for tiden ser jeg meg nødt til å kjøpe bare spiller og frontsett i første omgang. Jeg skal nå legge ut link til 2 produkter, det jeg lurer på er om noen har erfaringer med dem som sier at de ikke er verdt det lille de koster. (Keep in mind at jeg ikke svømmer i penger for tiden og vil ha litt lyd i bilen :) ). Lightning Audio B1.65C komponentsystem Boss MP3-3130R Valgte spilleren fordi den tar MP3, måtte opp i en høyere prisklasse for å skaffe annen spiller med mp3. Jeg vet at Boss og Lightning Audio ikke er Top Notch, men jeg sliiter med penger etter bilinkjøp og forsikring osv osv :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas` Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Den spilleren har jeg selv, den er jo ingen verdensmester, men den fungerer :P Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg