pahf Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Skal montere 90fangere på min toer golf 87mod. Og da lurer jeg på om at når jeg bestiller fra autospar eller bildelesentret om det er bare å klaske de på ? Eller om jeg trenger dette ombyggningsettet som noen snakker om ? Og er det noen som vet om det følger med ombygingssett på disse butikkene ? Og et siste spørsmål. Noen billige plasser de selger med dette ombygningskittet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Bare å smelle på Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Ok,hvis du sier det så, for syns huske at noen snakka om 1 hull på orginal fangere og 2 hull på 90fangerer? eller er det noen annen måte og feste de på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Det er 2 bolter til hvert feste på 90 fanger. På små fangere veit jeg ikke, trudde det var det samme jeg. Blei litt usikker nå, noen andre som kan svare? Om så er kan du ikke bare skru av festene på orginal fangeren og sette dem på 90-fangeren? Tar vel 2 min å bytte over om det går. (Gjorde det når jeg satte 90 på gamle 1'ern) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 det jeg og en kamerat gjorde på hans golf var å stripse den fast! mange som gjør det også! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Skyv fangeren inn i de "hullene".. Jekk opp bilen og skru i 4 bolter fra undersiden.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 På hver side av skjermene sitter det en brakett som fangeren skyves inn på. På 90 fangere trengs det 2 hull i skjermen for å montere fast braketten mens på de gamle fangeren er det bare 1 festehull til braketten. Jeg kjøpte uorginale 90 fangere hos NBS og da fulgte det med brakett som festes med karosseriskruer, jeg brukte ikke disse siden jeg hadde braketter og hull fra orginal 90 fangere fra før av. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Ok,da virker det rimelig greit da, og hvis de ikker kommer med et sånt sett så fant jeg et sånn sett på veng.no til 60nok så da går det vel bra tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg