RS2 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Så akkurat på det. Liker ikke etter ligninger og dette er jo helt klart kopi av Jackass men det var morro for det de klarte jo å finne på nye ting Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 dette er faen ikke i NÆRHETEN av jackas.... har du sett på programmet eller?.... Jackass driter dem seg ut ,ed vilje. pointet er å slå seg i hjel... de jævlene her utførte med stil ass.. dette er de 2 råeste nordmenne jeg har sett i hele mitt liv... det finnes håp for dere... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by rdl dette er faen ikke i NÆRHETEN av jackas.... har du sett på programmet eller?.... Jackass driter dem seg ut ,ed vilje. pointet er å slå seg i hjel... de jævlene her utførte med stil ass.. dette er de 2 råeste nordmenne jeg har sett i hele mitt liv... det finnes håp for dere... du sier no der men du skjønner hvor iden kommer ifra men det ser ut til å komme mye morro fra disse gutta Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Digga dette showet jeg og. :D :D Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 hahaha. konge prog da! KAN JEG FÅ EN PØLSE! inne på narvesen....hahaha OSLO TAXI ER FOR DYRT.....OSLO TAXI ER FOR DYRT.... :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Syns det var genialt jeg.. Vitti når han satt med bladene og purken kom :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg