HolkestadRacing Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 noen som vil gi bort/selge bremse caliper til golf 2 gti 85mod h.b? mitt va handbrekk greien e gåent inni Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 høres kjent ut... må kjøpe sånne selv jeg.. kommer på 1300 kr ca pr stk - 280 kr i pant på de gamle caliperne.. så ca 1000 spenn per stk med endel %er på C&B i oslo Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 hmm... da er det bedr å sjekke høggere:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Vil heller annbefalle deg å kjøpe byttecalipter. kjøper du på høggern må du gjerne overhale den før du kan bruke den og koster overhalings settet 500.- + at du må få noen til å ta overhalinga. ikke noe man tar i kjellern hjemme. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 er vel snakk om byttecalipere det jeg snakka om.. kosta det samme om jeg sku levere inn de gamle å få dem til å fikse opp akurat DEM.. men det tar lengre tid... frambremser er ganske lett å renovere opp litt selv.. men de bakbremsene er håpløse.. har sett på høggerne.. det er ikke lett å finne høggercalipere bak til gti som ikke er herp ;) jeg lover... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 sjekk ut på http://www.bruktbildeler.com der kan du søke mellom alle norges huggerier mener jeg og huske. Jævlig grei side å ha hvis en skal ha noe brukt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg