CorrieBoy Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Når jeg skrudde av bolten for å tappe olja på g60`n så var det et deksel/topp som satt igjen under, sånn at olja ikke kom ut. Satt godt på, så jeg fikk den ikke av. Åssen verktøy/metode brukes for å få den av? Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Når jeg skrudde av bolten for å tappe olja på g60`n så var det et deksel/topp som satt igjen under, sånn at olja ikke kom ut. Satt godt på, så jeg fikk den ikke av. Åssen verktøy/metode brukes for å få den av? på bilen min er det bare å skru av bolten.. har aldri hørt om at det skal site noe mer under der.. men husk å ta av olje lokket , så olja rener ut :) Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Ta å send meg en melding med nr så skal jeg komme å kikke på det. Bor i storbyen, og har G60, så burde vell klare å få orden på bilen din. Skjønner ikke helt hvor dette "lokket" sitter, for etter bolten er løs, så er det bare å løsne påfyllingslokket og olja skal strømme ut..hvis du ikke har kjørt den heeeeelt tom da :boxing Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Ta å send meg en melding med nr så skal jeg komme å kikke på det. Bor i storbyen, og har G60, så burde vell klare å få orden på bilen din. Skjønner ikke helt hvor dette "lokket" sitter, for etter bolten er løs, så er det bare å løsne påfyllingslokket og olja skal strømme ut..hvis du ikke har kjørt den heeeeelt tom da :boxing Bor ikke i storbyen, bor i småbyen kristiansUnd ;) hmm, er det orginalt bare å løsne bolten? Når jeg skrur av bolten min, så er det et lite lokk på "krana" oljen kommer ut av, som sitter igjen.. Og det er det jeg ikke får av? Mulig "fjøs"mekk av tidligere eier? ;) Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Bor ikke i storbyen, bor i småbyen kristiansUnd ;) hmm, er det orginalt bare å løsne bolten? Når jeg skrur av bolten min, så er det et lite lokk på "krana" oljen kommer ut av, som sitter igjen.. Og det er det jeg ikke får av? Mulig "fjøs"mekk av tidligere eier? ;) Krana? Skrur du på riktig plass? Det er jo bare en bunnplugg...? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 skrur på riktig plass ja :P Vet, det er en bunnplugg, men det er et slags metall lokk under pluggen! ? hoho, jaja, skal få en fyr til å se på det snart nå så blir det ordnings ;D Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 skrur på riktig plass ja :PVet, det er en bunnplugg, men det er et slags metall lokk under pluggen! ? hoho, jaja, skal få en fyr til å se på det snart nå så blir det ordnings ;D Bilder? Vanligvis ingenting i veien der.... Sveist på noe eller? Er dette på innsia av pluggen? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 ja på innsiden av pluggen.. Kan lure til noen bilder i morgen tenker jeg. Var så mystisk at jeg måtte høre om andre med g-60 hadde det, noe som det ikke virker som,, hehe Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 ja på innsiden av pluggen.. Kan lure til noen bilder i morgen tenker jeg.Var så mystisk at jeg måtte høre om andre med g-60 hadde det, noe som det ikke virker som,, hehe Du kan evt sende meg et mms bilde på 40217291. Hvis ikke jeg misforstår kraftig så må dette være noe som en eller annen har modifisert selv. Har hatt noen av disse motorene etterhvert, ligger 5-6 stk i garasjen og... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg