Suzuki Ac-50 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Nå skal jeg være litt offtopic, men kan noen forklare og muligens legge ut forskjellene mellom gl og cl. selv har jeg gl.. Og har recaro lagd seter til alle golf modellene..? Selv om det ikke er sportsseter... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Ja sant det var jo du som solgte dissa K.A! :) Hmm.. Men orginalt gti interiør er annerledes enn gl sant... Er vel med gti stoler osv da...? Men i GTI'n er det jo ikke recaro stoler (eller jo...) men ikke som de det er bilde av! ;) Bildene taler vel for seg selv her??? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Golf ble etter det jeg vet levert med 3 forskjellige typer stoler til GTI. ( De med sidestøtte ). Mulig flere! Disse har et litt mer sportsligere "sete" og "rygg" ( d.v.s du sitter "dypere" i de, med sidestøtte ). A: Den kjente "RECARO" stolen. ( levert med forskjellig mønster/farger ) B: Den mer vanlige stolen i GTI utførelse. ( levert med forskjellig mønster/farger ) C: Den ultimate racingstolen ( levert som ekstrautsyr for den kresne med ekstra god støtte) Kallenavn "Bobsi" GL/CL og andre modeller har ikke slik sidestøtte i sine stoler. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hm trodde bare gti golfer hadde recaro seter... jeg hadde hvertfall CL, og konsollen passa ikke. Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Og har recaro lagd seter til alle golf modellene..? Selv om det ikke er sportsseter... ja ______ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hvor kan jeg få tak i et slikt midtarmlene til golf 2? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvor kan jeg få tak i et slikt midtarmlene til golf 2? Har et par slike liggendes jeg! Nye Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 hvor mye? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Har et par slike liggendes jeg! Nye Du har PM! Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg hadde en golf cl hvor jeg hadde satt i gti stoler. Denna konsollen passet ikke i det heletatt. Begynnte å modifisere konsollen men solgte bilen før jeg ble ferdig. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 har du mitkonsål som passer t caddy/einser Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Har en slik hjemme i sort,selges billig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Passet i min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 blir disse bare skrudd i midtkonsollen? eller er det flere punkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei jettapower, tar det like greit her isteden for pm... Har samme setene som deg i golfen min ('90), går derfor utifra at denne passer bilen min også... Men hva er prisen du har tenkt? Holder til i Krsand.... Og hvordan festes disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg