fred_stian Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Husker for en tid tilbake at det var no felles innkjøp av midtkonsoller... Noen som har bilder av disse montert?? Kom over en på qxl nå, så hvis det er stilig montert også kanskje jeg kjøper den! Ellers kommentar om bruk osv...? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Syns å huske at det var mangen som hadde problemer med denne. Noen seter var forbrede, slik at de ikke fikk plass til den. Skal se om eg finne den tråden igjen. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Var vist samme tråd som du hadde linket til: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=57463&page=6&pp=15&highlight=midtkonsoll Du kan lese de siste sidene, der står det litt tilbake meldinger. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Vis meg bilde, jeg vill kansje også ha..leste at det var armlene? :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 har hørt at disse er veldig jalla, billig plast som ikke sitter fast Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Her har du bilde: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19261200 Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Bilder !!!!!!!!!!!! Det er ganske stor variasjon på hvor godt den passer inn i din golf! Variasjonen går på Mellomrom mellom seter Håndbrekk Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 den der va jo litt fancy. ville ikke hatt treverk jeg da. Noen som vet hvilke modeller av golf denne passer på da? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 jeg bestilte en sånn, passa ikke i det hele tatt... merk recaro seter på bildene til K.A... jeg hadde org seter, golf 2 '86. har den liggende ennå, og golfen er solgt, så løp og kjøp, veldig billig :) Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 har en jeg også... Fikk aldri satt den i før jeg solgte golfen... Send PM hvis noen er intressert... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 jeg bestilte en sånn, passa ikke i det hele tatt... merk recaro seter på bildene til K.A... jeg hadde org seter, golf 2 '86. har den liggende ennå, og golfen er solgt, så løp og kjøp, veldig billig :) Litt dårlig forklart her. Hva er Recaro-seter? Alle setene i Golf 2 er Recaro. Org.seter == cl/gl? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Recaro setene er vel dei som står i G60 og rallyene. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Så hos meg som har en GL utgave passer den altså ikke? For er vel gl som har lys i hanskerom, bagasjerommet og annerledes seter...? Noen som har måla på den, så kan jeg jo måle! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Bildene er fra en GTI sent 80 tall ( 88/89)! Med orginalt interiør i følge han som har sendt meg bilder! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Ja sant det var jo du som solgte dissa K.A! :) Hmm.. Men orginalt gti interiør er annerledes enn gl sant... Er vel med gti stoler osv da...? Men i GTI'n er det jo ikke recaro stoler (eller jo...) men ikke som de det er bilde av! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg