OkkeN Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 noen som vet hva det kan komme av at varsellampen for bremsene lyser? er nok bremsevæske, ingen tegn til lekkasjer, ikkeno hyling fra klosser enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O_neal Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 På min bil (94") så er bremsevæske\parkeringsbremse samme lyset. Mitt begynte å lyse etter jeg var i trommlene bak og det var lekasje etter dårlig pakning. Vet ikke om det er flere enheter koblet til det lyset, men kan være parkeringsbremsen(handbracket). Lyser lyset hele tiden, eller går det av og på? Siter MVH Preben Grahl - 99 VW Bora - 94 VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OkkeN Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 ok. skiver bak på vr6en... det lyser hele tiden ja... abs lyset har hatt en tendens til å lyse litt det også..men gir seg like fort. kjente litt på en bremseskive, og den er bra slitt.. rimelig kant øverst på skiva ja.. slike varsellys bør man vel egentlig ta seriøst, bremser er jo det viktigste man har på bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg